onsdag 14. desember 2011

Noen ganger blir man glad

I morges fikk jeg en telefon fra Sverresborg museum!
Og da spurte den hyggelige dramapedagogen meg om jeg ville jobbe der til våren,
som.... dramainstruktør!
Er ikke det kult? Jeg ble kjempeglad for at de spurte MEG! Det er en stor mulighet for erfaring!

Hvis jeg sier ja, skal jeg være dramainstruktør sammen med ei anna jente for ei gruppe med
8.-10. klassinger og noen litt eldre. Det er hver mandags kveld frem til sommeren, hvor de skal vise frem et stykke som vi har jobbet med dem opp mot. Det høres utrolig spennende og lærerikt ut for meg.
Jeg kan nesten ikke si nei til den jobben, når jeg får den muligheten! Det er fantastisk!
Selv om jeg har mye å gjøre på skolen, så klarer jeg en kveld i uka, det går fint. 
Det blir nok utfordrende med elever i den alderen, men jeg tror jeg skal klare det, når jeg blir vant til det. 
Også er vi to om å planlegge timene.

Livet er spennende! Full av overraskelser og uante vendinger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar