søndag 3. juni 2012

Bordkort til eventyrbryllupet vårt

Her er noen bilder av bordkortene  jeg laget til vårt bryllup, med noen bilder av alt det andre vi laget i stil med temaet vårt. :) 

Hvordan jeg laget de? Kjøpte fine eventyrlige klistrebånd og papp-miniatyr-bøker på Panduro. Sprayet alle med gullspray. Malet deretter brune hjørner på alle. (Det tok sin tid) Så limte vi på den fine borden på kanten og skrev navnene midt på boka. (Synd at min håndskrift er så stygg og at vi ikke hadde finere tusj/penn) Så skrev jeg ut et sitat: "Ekteskapet er ingen tilstand, men en bevegelse, et uendelig eventyr" og rev det i små firkanter og la oppi hver bok, sammen med noen mini-love-hearts. Jeg ble veldig fornøyd og det passet perfekt sammen med resten.























1 kommentar:

  1. Fine og kreative bordkort!
    Takk for at du deltar i utfordringen min :)
    Ha en fin søndagskveld videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett