tirsdag 26. februar 2013

Blink Mints

Siden jeg var så heldig å få fire bokser med Blink Mints (Cola, lakris, solbær og eple) i postkassen i dag fra Likenshare, må jeg skrive en kort omtale om dem.

Jeg synes boksene var veldig fine, og kan sikkert brukes til å oppbevare andre småting etterpå, bortsett fra at boksene kanskje gjør de noe dyrere, noe som er unødvendig for min del, for innholdet var godt. Som lakriselsker var det selvfølgelig den med smaken av lakris som kom på topp hos meg, nestbest var eple, så solbær og til sist cola. De har sterk smak og er harde, noe som gjør at de varer lenge i munnen uten å bli tygd opp.

Blink Mints Lakris: Nam. Herlig, sterk smak av lakris eller salmiakk, eller hva det heter. Det lukter som knott. Smaker godt.
Blink Mints Eple: Nam. Sterk, syrlig eplesmak.
Blink Mints Solbær: Solbær er ikke favorittsmaken min, men den er faktisk ganske god. Bedre solbærsmak enn mye annet som skal ha smaken solbær. Veldig syrlig og sterk smak.
Blink Mints Cola: Det lukter skikkelig kunstig cola og smaker ikke cola i det hele tatt. Det minner om andre godteri som skal ha colasmak. Jeg synes ikke denne var spesielt god.

Anbefales faktisk, de er gode og varer lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar