onsdag 7. april 2010

Store spørsmål

Er vel på tide at jeg også skriver noe her. Er bare litt vanskelig å finne på noe fornuftig å skrive om, sånn egentlig.

Jeg har fin hatt, med lys på. Men den skal vi ikke snakke om nå, først og fremst vil jeg bare dele et lite ekspiriment!

Tenk om du i morgen, kunne stille et enkelt spørsmål og få svar. Det kunne være hva som helst... Hva er meningen med livet? Hvorfor må vi alle dø? Finnes Gud? Er det liv på andre planeter? Hva som helst... Hva hadde du spurt om?

Dette blir min lille serie... Alle sammen som leser, legg igjen en kort kommentar. Hva hadde ditt spørsmål vært? Og hvorfor akkurat dette spørsmålet? Jeg kommer til å avsløre mitt spørsmål i en ny post, om en stund så alle får tenkt seg litt om først. Blogg gjerne ditt svar på egen blogg, og link hit og send link i kommentarfeltet.

God jul!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den søte sjenerte alvejenta som digger hunder? x)

    SvarSlett
  2. Med utgangspunkt i at Gud finnes lurer jeg på om Gud har en spesiell plan med å ha skapt meg som jeg er, å ha plassert meg akurat her og med den veien jeg har gått til nå?

    SvarSlett