torsdag 17. november 2011

Tyrkisk peber, Volcano

Nettsiden under bør sjekkes. Jeg fikk nettopp en gratis pose med tyrkisk peber volcano i posten, bare fordi jeg registrerte meg der og lovet å skrive hva jeg syntes om den.
https://www.likenshare.no/user/register?context=tyrkiskpeber

Tyrkisk Peber
Jeg er veldig glad i lakris, men ikke såå fan av det som er veldig sterkt. Jeg liker godt den orginale tyrkisk peber og tenkte at denne måtte være god. Myke godteri står høyere på listen enn harde drops, derfor var det veldig digg å spise. To forskjellige, jeg vet ikke hvor mye forskjell det egentlig var, men noe. Fyllt med noe mykt og veldig sterkt. For min del ble dette litt i det sterkeste laget. Jeg satt og pustet etter noe kaldt etter å ha spist en. Men godteri er godteri og lakris er bare nam, iallefall myk lakris, så det tok ikke lang tid før posen var tom! Etter det brant det i munnen. En pose med harde drops varer litt lengre hos meg... Det er ikke noe jeg tror at jeg kommer til å kjøpe veldig ofte, men jeg ser for meg at de som liker sterke ting og lakris, må elske denne. Verd å prøve! Alltid gøy med nye ting!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar