lørdag 12. mai 2012

Teselskap med Skybert

Jeg har noen veldig søte gullkopper som har stått nedstøvet i kjelleren i barndomshjemmet og ventet på å bli brukt. Stolt arver etter min mormor. Jeg husker så godt gullkoppene fra jeg var barn. Hvor jeg lengtet etter å bruke dem, men forsto veldig godt at de var altfor fine til lek. Det var jo ekte gull. Jeg gikk bare ned i kjelleren og så på dem og strøk litt støv av dem.

Nå har jeg endelig blitt stor nok til å eie dem helt alene i mitt eget lille hjem. Gullkoppene er nå vasket og står fint i skapet vårt. Men når bruker man dem egentlig? De er jo så fine, så skjøre og så utrolig små. Jeg må invitere noen jentebarn og ha dukke-te-selskap i hagen, tror jeg.


Men akkurat nå har jeg ingen mulighet til det, så jeg lagde mitt eget lille teselskap med Skybert. Prinsessemuffinsene passet perfekt inn i blant gullservicet. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar